دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

یک خداحافظی... یک سلام...

با تمامی خوبی ها و بدی ها، هر آنچه که بود... صفحه ای دیگر از دفتر روزگار ورق خورد. برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت...

.

.

.

سال 90 را دوست نداشتم.


برایم پر بود از "رنج ها"

              

                "تردیدها"


                "اشک ها"


                " از دست دادن ها"...


دنبال چیزی بودم که نمیدانستم چیست!

شاید هم میدانستم اما می ترسیدم از باورش.

.

.

.

اما

.

.

.

سال جدید را بدون "تردیدها"، "رنج ها" و "اشک ها" آغاز خواهم کرد.

این را دیگر قول می دهم... خدایا قول می دهم...


ما وارد ماجرایی بس عظیم می شویم...

.

.

.

سال نو مبارک...

داشتن یک هدف یا آرزوی مشخص چیز کوچیکی نیست!

آدمایی که تو زندگی از همه بیشتر رنج میبرن، کسانی هستن که نمیدونن از زندگی چی میخوان.


D=

خیلی جالبه که 2 نفر راجبه آدم شروع کنن به تعریف و تمجید و تو خیلی اتفاقی شنونده حرفاشون باشی. 
.
.
.
به قول انگلیسی ها...یه حالتی تو مایه های I am in the moon بهت دست میده  =))))))))))