دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

افتخاری بزرگ برای ایران و ایرانی

دیشب برای اولین بار،  یک فیلم ایرانی برنده بهترین فیلم خارجی زبان  Golden Globe شد.

این افتخار اونقدر بزرگ و ارزشمنده که کلماتُ برای تشکر از اصغر فرهادی کم میارم! 

و البته اون سخنرانی فرهادی... که نمیدونست رو سن از کی حرف بزنه و الحق که حق مطلب رو ادا کرد. مردم ما دوست داشتنی هستن. مردم ما با تمام وجود خواهان صلح هستند...


هیچوقت واسه من درس عبرت نشد!

اینکه میگن کار امروز به فردا مگذار واقعیته!

روش برف میباره دیگه...

کاش میشد لایکش کرد!

زندگی باغی است که با عشق باقی است.مشغول دل باش نه دل مشغول . بیشتر غصه های ما از قصه های خیالی ماست. پس بدان اگر فرهاد باشی همه چیز شیرین است...