دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

راست میگم دیگه!

هر چی هستی همون باش... هر چی نیستی نگو کاش...

اون پاییزززز....

داره بارون میاد

کوچه بازم لبریز احساسه

هنوزم نم نم بارون

صدای مارو میشناسه!!


همین دیروز بود انگار

تو با من تو همین کوچه

میگفتی زندگی

وقتی تو با من نیستی

پوچـــــــــــــه


توی تقویم ما دو تا

بهار از غصه میسوزه

واسه ما اول پاییز

هنوزم عید نوروزه


آهـــــــای بارون پاییزی

کی گفته تو غم انگیزی؟!!

تو داری خاطراتم رو 

تو ذهن کوچه میریزی...



 

خیلی خیلی خوشحــــــــــــــــــــــالم خداااااا

خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــرت

به خاطر این همه اتفاقای خوب...

به خاطر مهربونیت...

به خاطر اینکه این روزارو بهترین روزای عمرم کردی...

من که بهش اعتقاد دارم

معرفت در گرانیست به هر کس ندهند

پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند


ادیت از دامون