دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دو تا دست و هفت هشت ده تا هندونه

امروز یه روز سخت کاری بود... از صبح تا آخر وقت یه نفس تو جلسه، دارم فکر میکنم اونایی که شرکتهای پیاده سازیHSE  دارن واقعا چقدر کارشون سخته... باید حق سختی کار شامل حالشون بشه به خدا! حداقل اوایلش که خیلی نفس گیره

بازم جای شکرش باقیه که با دوستان و همکاران کلی سوژه خنده داریم وگرنه با این وضعیت واقعا کار پیش نمیرفت. خدا این خنده هارو از ما نگیره



بیزی لایف بر وزن ایزی لایف!!!

این روزا پر از اتفاقه... کی می خواد تموم شه پـــــــــــس!!!

انقدر اتفاقات جور و ناجور سرم اومده که می خواستم برم خودمو به سازمان بلایای طبیعی و غیر طبیعی معرفی کنم!!!  نمیدونم یه همچین جایی هست اصلا یا...!!!!!!!