دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

هنوز از یادم نرفتی...

در آئینه به خودم نگاه میکنم
گویا پروردگار ، همه ی اعضای بدنم را
جفت خلق کرده است!!
دو چشم... دو گوش... دو دست ... دو لب...
اما... قلبــــــــم!

آن یکی قلب من کجاست؟؟؟ در کدامین سینه میتپـــد ؟؟؟؟!!

تب صفر

توی کوچه تو سرما،یکی می سوزه هر شب تو خواب، تا تو کنار یه ساحل، بسوزه تنت از آفتاب، تو رو چه به مرگ یه کوچه خواب؟!! خودتو تو ساحل بزن به خواب.

واسه خواب تو پشت این نقاب، سر خیلی ها رفته زیر آب...

من واقــــــــــــــــــــــــعاٌ

من واقعـــــــــــــــــــا خوشحالم که زود زود میام آپ میکنم!

من واقـعــــــــــــــــــا خوشحالم که 5 شنبه ها خونه ام!

من واقـعــــــــــــــــــا خوشحالم که 3 تا یادداشت پشت سر هم گذاشتم!

...

به قول یکی از دوستام

حتی اگه گاو هم باشی، در صورتی که در جای مناسب قرار بگیری، کسانی پیدا می شوند که تو را بپرستند (-:

...

نمیشه زمین خورد و گریه نکرد...