دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم


        



تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند


من اما...


ناشیانه دوستت دارم.

بهرحال گفتن یه سری حرفها سخته

باید حقیقت رو به دیگران گفت


با صدای بلند...


چون با قایم کردنش هیچ کمکی به خودمون نمیکنیم!


چون اینو بهشون بدهکاریم...

آب هم اگر یه جا بمونه بعد از یه مدت میگنده!

تغییرکردن اغلب وقت ها با درد همراهه


اما هر دردی بد نیست!



این ضرب المثل بسیار کاربردی است!

سین عزیز...


در اینکه کودک درون اینجانب خیلی قویتر از شماست شکی نیست.


پس بهتر است بجای اینکه انگشت اشاره تان به سمت دیگران باشد


و با وجود نداشته های خود,دیگران را اول زیر سوال ببرید اول


یک سوزن به خود بزنید و بعد


یک جوالدوز به دیگران!

ببار باران...

هوای این روزای تهران من رو برد به خاطرات دور


به رامسر


و روزای بارونیش...


تراس و یک فنجان چای سبز ژاسمن...