دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

دختری به نام ال...

اینجا یک جزیره است. جزیره من! جایی که من در آن زندگی کرده و افکار و عقایدخود را به قلم می آورم

امروز صبح تو کوچه ما...

امروز صبح با یه صحنه خیلی جالب روبه رو شدم. تو کوچمون دو تا ماشین روبه روی هم پارک کرده بودن و روی کاپت جلوی هر دو تا ماشین یه گربه نشسته بود! 

گربه ها اصولا تو زمستون به دلیل فرار از سرما یا زیر ماشین ها پناه میبرن یا روی کاپت ماشین.

دلیلش هم واضحه به خاطر جذب گرمای موتور خودرو.

دوستان عزیز لطفا هروقت ماشینتونو استارت میزنین سریع شروع به حرکت نکنین. یه چند دقیقه ای صبر کنید! شاید یه گربه از سرما پناه برده باشه زیر ماشین شما.

 البته این که میگم صحنه جالبی بود به این دلیله که تو یه لحظه هر دو تا گربه زل زدن تو چشای هم و منم تو چشای جفتشون!!!